Pages

Sunday 8 April 2012

Tahniah Paya Besar On Line
Salam 1 Malaysia Dan Salam 1 Paya Besar.....Tahniah Kepada Paya Besar On Line Diatas Pelancaran Bloggers Ini...Jom Berjuang Bersama kami.......

1 comment:

  1. Tok Batin Baling21 April 2012 at 19:27

    Selama lebeh 30 tahun berada diBumi Pahang bukan lah satu masa yang pendek, pendek kata aku seolah2 sebahagian daripada orang Pahang, dan tak heranlah kalau aku pernah mengambil keputusan untuk menetap diPahang, tetapi apakan daya kita manusia cuma mampu merancang tetapi Allah jua yang menentukan dan akhirnya aku ditakdirkan pulang menetap diKedah.

    Menteri Besar Pahang Datok Adnan Yaakob adalah orang yang sangat2 disenangi, sikap peramah dan kelakar kering beliau menjadikan beliau disenangi dan disegani oleh semua lapisan masyarakat, selain itu En. Jamaludin Tot juga adalah merupakan kawan rapat, kami selalu pergi memburu Ayam Hutan (Denak) bersama, dan banyak lagi kawan2 yang sentiasa dalam ingatan sepanjang aku berada diPahang, khususnya kawasan Temerloh dan Bentong.

    Justeru aku mengucapkan Shabas kepada Kelahiran Paya Besar Online, Insha Allah aku akan sentiasa jengok2 kesana. Salam hormat dan Salam 1Malaysia.

    ReplyDelete